styrelsen

På Ingelsta Golfklubb har vi länge arbetat med jämstäldhet och vi har sedan många år kunnat stoltsera med en styrelse som minst varit helt jämnställd i fördelningen mellan damer och herrar. Vi har även en stor fördelning vad gäller erfarenheter inom yrkeslivet, erfarenheter inom golfen och åldersspannet. Allt detta bidrar till att vi kan arbeta och fungera som styrelse på ett mycket tillfredsställande sätt.

Här nedan presenterar vi samtliga medlemmar i styrelsen, vad medlemmarna har för funktion i styrelsen samt olika sätt att kontakta medlemmarna. Är det så att man är intresserad av att arbeta med styrelsen så är man alltid välkommen att ta kontakt med valberedningen för att anmäla sitt intresse, Sammankallande i valberedningen är Lars-Erik Ek.

Peter Ekström

Presentation kommer inom kort.

Mail: Peter Ekström

Börje Gavér

Vice Ordförande

Börje är en golfande tennisspelare som är aktiv i nästan alla kommittéer i klubben. Han har tidigare arbetat som journalist och fotograf men nu njuter han av livet som pensionär.

Mail: Börje Gavér

Joakim Holmberg

Sekreterare

Joakim har ett förflutet som anställd på Ingelsta Golf och har där igenom erfarenhet från alla delar av verksamheten, Joakim arbetar till vardags som IT-tekniker.

Mail: Joakim Holmberg

Stefan Gunnartz

Kassör

Stefan är ar utöver styrelseuppdraget aktiv som ungdomsledare. Han är även med i herr- och tävlingskommittéerna och med jämna mellanrum arbetar han i receptionen.

Mail: Stefan Gunnartz

Eva Andersson

Ledamot

Förutom styrelseuppdrag är Eva lagkapten för damernas serielag och samverkar med Iben Zetterlund i damkommittén. Eva arbetar som förskolepedagog i Norrköping.

Mail: Eva Andersson

Iben Zetterlund

Ledamot

Iben är ganska ny som golfare men det hon saknar i erfarenhet tar hon igen med intresse och engagemang i bla damkommittén. Till vardags arbetar hon inom vården.

Mail: Iben Zetterlund

Maiegun Pettersson

Ledamot

Presentation kommer inom kort.

Mail: Maiegun Pettersson

Ulla Bergman

Suppleant

Ulla är sedan ett år tillbaka suppleant i efter att ha varit ordinarie ledamot. Hon spelar naturligtvis golf, men är inte för tillfället inte aktiv i någon kommitté. Till vardags jobbar hon på Fitesa Sweden AB som innesäljare.

Mail: Ulla Bergman

Kent Petersson

Suppleant

Presentation kommer inom kort..